Aktieris Ivars Auziņš
Latvijas kaņepju produktu ražotājs, kas rūpējas par produktu intensīvo ziemeļu garšu un kvalitāti. Izveidojis zīmolu «Transhemp».Uzņēmums kā neatkarīgs pārtikas produktu ražotājs strādā kopš 2016. gada, lai gan ideja darboties ar šo neticami interesanto augu ir daudz senāka. Idejas saknes meklējamas 90.gadu sākumā Kalifornijā dzīvojošā latviešu mākslinieka Laimoņa Jura G galvā, kurš to nodevis tālāk «Transhemp» dibinātājam Ivaram Auziņam. Kopš tā laika, turoties pie idejas un meklējot veidus, kā mūsdienu Latvijā izcelt kaņepju vērtību, neatlaidība ir rezultējusies «RAMANS» kaņepju produktos, kas atraduši ceļu pie daudziem jo daudziem Latvijas un pasaules ļaudīm.Zīmola nosaukums cēlies no uzņēmuma dibinātāja dzimtas uzvārda. Ramaņi pirmās Latvijas brīvvalsts laikā bija uzņēmīgi ļaudis, kas nodarbojās arī ar ražošanu. Zīmola tēla ideja – vīrs uz kaņepju ķīpas – ir autentiska 17. gadsimta koka figūriņa. Tie bija laiki, kad šķiedraugi – kaņepes un lini – ieņēma nozīmīgu vietu Latvijas tautsaimniecībā.